Just det,

...det var Drömprinsen jag träffade i fredags! Sinnesjukt, en kille man sett EN gång i en affär och småflörtat lite - och så träffar man honom! Och det bästa var att det var han som kom fram till mig när jag och en kompis skulle beställa drinkar åt allihopa. Jag kände att någon rörde vid min axel, och eftersom det var en riktig "beröring" var jag säker på att det var ngn av mina kompisar som skulle hjälpa till att bära drinkar så jag vänder mig lite lätt irriterat om. Och allt går bara fort. Plötsligt stirrar jag in i hans chokladbruna ögon (var det så jag beskrev dom sist?) och han ler.

FREDAG KVÄLL (LÖRDAG NATT..?) VID EN BAR I STUREPLANSOMRÅDET ca. 00.45
DP: Hejsan, kommer du ihåg mig?
SIS: TYSTNAD
DP: Hehe, du gav mig ditt visitkort på en affär för nån vecka sen?
SIS: TYSTNAD
DP (som börjar bli nervös): Ehm, TOPSHOP tror jag att det var..? Fast det kanske inte var du? Du måste vara jäkligt lik den tjejen isåfall.
SIS (som nu har fått tillbaka talförmågan): Jo, det var jag.TYSTNAD Jag fick typ en impuls, tyckte du var snygg och..... ja varför inte tänkte jag. Haha, brukar inte vara så frammåt om man säger så..
DP: Men jag tyckte bara det var cool av dig att gå fram sådär!

Vi fortsätter att prata i baren i ca 10 min (flöt på sjukt bra) och  tillsut gick vi tillbaka till mina kompisar, hans två killkompisar kom också dit. Det var en underbar kväll och jag flirtade som en tok med Drömprinsen, men ingenting hände - vi var ju båda ganska påverkade och detta känns som en kille jag vill lära känna först. Jag fick hans nummer så vi ska ta ett glas vin ngn gång i veckan! Jag svävar på moln, haha. Det är två saker jag hoppas få svar på då i alla fall;
- Vem var tjejen som pussade honom på munnen inne på TOPSHOP?
- Varför ringde han mig inte från början om han nu tyckte jag var tillräckligt attraktiv för att flirta och dansa med en hel kväll? För han kunde ju inte direkt veta att vi skulle ses igen... eller? (Han kanske är en stalker haha) .

Håll er uppdaterade, för när jag får svar på dom frågorna, får ni svar på dom frågorna. Nu ska jag ringa Baby, vi har en hel del att ta igen - pratade med henne senast i Fredags.

Godnattkram från en lycklig,
Singel I Stockholm

Update 30/8 18:17 : Om en halvtimma ska jag träffa honom, det blev middag istället. Outfiten är fixad, Acne jeans, Chloé blus, CC Skye armband och TOPSHOP pumps, riktigt sött och de tighta jeansen och klackskorna gör att jag ändå visar upp mina ben - haha här tänker vi igenom allt! Önska mig lycka till :) 
 
Och just det, varför kommenterar ni inte? De senaste dagarna har jag inte gjort något inlägg och inte kommenterat någon blogg men ändå har jag drygt 50 läsare varje dag - alltså måste några vara såna som följer min blogg. Det är kul med kommentarer, får det man gör att kännas mer meningsfullt, så kommentera på!


Kommentarer
Postat av: Ally

Haha coolt...hoppas det går bra!

2007-08-30 @ 18:18:40
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Malin

Lycka till på daten!!! Och hoppas han har ett bra svar på den första frågan!

2007-08-30 @ 21:21:42
Postat av: Elin

haha, du får gärna skicka halsduken till mig om den ändå ligger och "skräpar";-P

2007-08-31 @ 12:30:12
URL: http://elina85.blogg.se
Postat av: Elin

En sak till förresten: gillar din blogg, du skriver bra!:-)

2007-08-31 @ 12:33:50
URL: http://elina85.blogg.se
Postat av: Jessica !

Du har så rätt !Jo jag tyckte också dom vita först, men nu diggarjag båda starkt så..
Så jag får se vilka jag väljer !

2007-08-31 @ 18:32:06
URL: http://jGbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0