Svammel en ensam fredagskväll.

Jag är helt ensam i min fina (ganska stora) lägenhet ikväll. En fredagskväll. Och min lägenhet känns väldigt mörk och.. läskig? Så brukar jag aldrig säga om min älskade mysiga bostad. Förlåt. Skrev ett skitlångt inlägg om min date med Drömprinsen.. Men det försvann. Fuck. Så jag berättar imorrn. Alldeles för trött för att skriva om det men det är ändå dags för update så nu svammlar jag bara. Ska jag krypa upp i soffan med choklad, te och en mysig film. The Holiday? Brukar få höra att jag är extremt lik Cameron Diaz rollfigur i den filmen. Varför? Jag gråter aldrig (eller okej, ytterst sällan), jag är extremt mån om min yrkeskarriär och jag letar desperat efter någon som passar mig perfekt. Hmm.. vet inte om det är bra eller dåligt att vara sån? Mest dåligt tror jag... Men jag älskar scenen när hon sjunger med Killers i den sinnesjukt bra låten Mr. Brightside. Åh den låten måste jag spela. Vänta lite... Eller okej inte för att ni behöver vänta ni läser ju men ändå. Ehh. Så, nu dunkar den på i hela lägenheten via iTunes (eller dunkar och dunkar, jag har faktiskt medelålders-grannar =P!). Åh vad den är bra! Lyssna på Cameron & Killers (haha) eller bara Killers. Njut. Gud vilket knasigt inlägg. Förlåt. Förlåt till alla ni läsare som skriver att jag är duktig på att skriva. För här har ni den riktiga Singel I Stockholm. Svammlade, ensam och trött. Får se till att det blir ändring på det imorrn. Nu väntar teet (och chokladen!!!).

Natti.

Kom ihåg att jag älskar kommentarer!


Kommentarer
Postat av: carro

The holiday är en sån mysig film :)

2007-09-01 @ 11:13:46
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, du måste verkligen skriva om din dejt med drömprinsen, väntar spänt :D

2007-09-01 @ 17:14:51
Postat av: Hanna

Tackar! :) allt bra? kram

2007-09-02 @ 10:24:35
URL: http://hanisbananis.blogg.se
Postat av: ebba

Jag vet! :)

2007-09-02 @ 13:12:31
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0