Svar på tal

Kommentar från Emma:
"denna blogg stör jag mig på. Nej, jag vet jag behöver inte läsa då. men snälla, palla ljuga och hitta på för att ha en ledande blogg?
du går in på andra bloggar och kommenterar bara för att du ska få kommentarer och sidvisningar."

Hej Emma! Nej, jag pallar inte att ljuga och hitta på för att ha en ledande blogg (som för övrigt inte alls är ehm, ledande..?). För jag ljuger inte. Visst, det är en anonym blogg - så jag skulle lika gärna kunna vara en liten patetisk fjortis som inte har något liv och hittar på ett istället. Men hör ni själva hur det låter? Ni behöver inte tro på det som skrivs här, men då behöver ni ju inte läsa heller? Jag är den jag beskriver mig som, och allt som händer händer mig i verkligheten. Dock kan det hända att jag överdriver allt en smula (och här menar vi inte saker som att Drömprinsen inte alls är snygg, att Zlatan inte alls såg ut som Zlatan osv.). Nej, jag skriver bara allt på ett mer... roligt sätt? Det ska ju vara underhållande att läsa.

Det där om att jag kommenterar på bloggar bara för att få kommentarer och sidvisningar kan stämma till en liten liten del. Visst, jag kommenterar för att få läsare. Men VEM gör inte det? Är det bara jag som skulle tycka det kändes totalt onödigt att ha en blogg som INGEN läste? Men samtidigt så kommenterar jag bara inte för det, jag kommenterar dom bloggarna jag läser. Om jag kommer in på en blogg av en slump så lämnar jag en liten kommentar för att det är kul att få (och det tycker inte bara jag). Så visst vill jag ha läsare, men det är bara för att det ska kännas mer meningsfullt att skriva, jag är inte ute efter Bloggtoppen eller något sånt, verkligen inte. 

Slutligen, ni behöver inte läsa om ni inte tror att Singel I Stockholm finns på riktigt. För mig räcker det att veta att jag gör det, men det känns bara så jäkla onödigt att folk tror att jag hittar på! Men om ni stör er på mig, mitt liv, och mitt sätt att skriva så har jag en enkel lösning åt er. Kom inte tillbaka hit då!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag håller med om det där med kommentarer, liksom vem gör inte det? man kommenterar väl bloggar man läser, det är ju knappast ovanligt. :) jag blir så irriterad på såna som ska klaga jämt.

2007-08-26 @ 22:50:46
URL: http://papercup.blogg.se
Postat av: ronnie

Väl rutet ;D

2007-08-27 @ 22:58:52
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Elenore

You go girl! *S* Jag håller med dig helt, klart ,man vill fol läser och det är sååå kul och få FINA kommentarer...

2007-09-02 @ 18:28:41
URL: http://littleladybug.blogg.se
Postat av: Hanna

Klart att man vill ha läsare till sin blogg. Det är ju inget roligt om man inte får feedback på det man skriver. Bra blogg. Jag gillar den förövrigt.

2007-09-26 @ 10:07:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0