Vet familjen om min prins?

sanna om Mitt möte med Drömprinsens sy...

Naaw :)
Ni är ju så söta(L)
Så när ska din familj få veta att det finns en drömprins med i bilden ?;) Eller det kanske dem redan vet ? :)

SVAR: Tackar, tackar - lite väl sockersött ibland kanske? Jag har berättat allt för min storasyster (allt = det ni också har fått veta) och för mamma och pappa har jag enbart nämnt att jag har träffat en och samma kille under en period - mamma dör av nyfikenhet, haha! Min syster är också lite sur nu när jag har träffat hans syster, men hon enbart har fått se honom på bild, så jag får väl styra upp något snart om jag inte vill bli styckad!



Ständigt och jämt får jag frågor av kompisar "Är ni ett par nu, ni träffas ju hela tiden?" och jag kan verkligen inte svara? Det är som en stor sörja i huvudet. För det första måste jag veta vad han vill också, så inte jag ligger tjugo steg framför honom. Och för det andra, vill jag att det ska gå fort fram? För det tredje, vi har ju det så underbart nu, ett riktigt förhållande kanske bara skulle förstöra det hela? Ja, det där är bara en bråkdel av allt jag funderar på. Om ni varit jag (för ni vet ju på ett ungefär hur väl jag känner Drömpinsen, tss..), hade ni tyckt att det varit dags att försöka gå ett steg vidare i datingen eller hade ni valt att stanna på det trygga men ändå oförutsägbara stället?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja sådant kan vara lite knepigt... det bästa är väl att prata med din Prins om detta:) Men klart att det snart borde vara dags för nästa steg, why not?

2007-12-18 @ 02:54:48
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: valentina

nästa steg! :)
han skrev ju ett gulligt sms eller om det var mail också förut i stil med ".. jag älskar att umgås med dig och jag får en känsla av att det här verkligen leder nånstans."

ta chansen när du har den!

2007-12-18 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0