Ett år av frihet.

MAIL SKICKADE DEN 10 NOVEMBER 2006

Hey snygging! Jag saknar dig. Varför har du inte hört av dig på nästan en månad?! Ring mig SIS, så gör vi någonting kul! / Din X



Jag trodde att du förstod varför jag slutade ringa. Du ringde aldrig mig och förväntade dig alltid att jag skulle finnas där när DU behövde någon och inte tvärt om. Något kul? Jag vet nu vad det betyder, du kommer hem till mig, full efter att ha krökat med "killarna", vi har sex, vi somnar och när jag vaknar så är du borta. Du behandlar alla tjejer likadant och jag har gett dig alldeles för många chanser för att orka, våga, ens vilja försöka igen. För övrigt är det patetiskt att tro att du är "Min X" efter så här lång tid? Jag är inte en del av ditt liv längre, så snälla - hör inte av dig igen. /SIS


Kommentarer
Postat av: Tessan Sessan

U go girl, stå på dig ! låt inte någon utnyttja dig...

2007-11-18 @ 12:24:02
URL: http://thefairytaleoftess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0