En lite berusad en

Nu har mina kära vänner som jag varit i Nice tillsamans med precis gått heem. Vi har haft en jättetrevlid middag som jag och Baby lagade och drukckit gott vin,  skrattat och pratat. VB hade gjort ett skitroligt bildsspel/film med massa klipp och bilder från rivieran, och alla skratttade så mkt att vi var tvugna att lägga oss på golvet hahaha . Älskar dem!

Imorrn blir det brunch med H,, Red och Baby. Så mysigt! Shit jag är verkligen inte full men jag är lite lullig och jag känner att jag inte får ur mi´g ngt vettigt plus att jag skriver lite slarvigt är trött och lite lullig ju. Men guud vilket fjortis-inlägg detta blev då kanske tar bort det imorn. ller renskriver det? Ja så får det nog bli. Heheh. Men klockan är ju inte ens ett gud så moget att mina vänner redan gått hem? Eller hur? Ohmy snart blir jag trettio haha riktigt gammalt, men jag har faktiskt ingen ångest. Eller jo lite jag känner att jag måste ta tag i mitt liv. Mmm... idag har jag vart med familjen (minus sis & SP) och kollat på vovvar. Så gulliga! Vi blev helt kära i en, så om två veckor springer den lille krabaten runt i deras villa. Ååå! Och när dom reser (mami och papi reser rätt så mkt ) så är det jag, SIS, som passar den yeyyy!

Fyfasen vilket inlägg och jag som bara är lite berusad. Och det är fakitskt sant! Men jag antar att jag är övertrött och lite flummig. Men nu ska jag sova. Puss på eer! Vi hörs imorrn, på ett mer normalt sätt! ÄLSKAR!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, det låter iaf som att du har haft en bra kväll! =D

2008-08-24 @ 00:58:34
Postat av: valentina

haha låter kul :)

2008-08-24 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0