Friday

Hello! Än så länge är ni bara fyra stycken som hittat hit, haha. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra... har inte tid att promota bloggen, rätt mkt på jobbet just nu. Tss.. det känns som om jag alltid har det som ursäkt men det är extra mkt eftersom vi precis kommit igång på riktigt efter sommaren, precis som våra klienter - kommer in mycket nytt. Jaja, det är härligt att vara igång igen!

Idag är det fredag, och jag kom precis hem efter en krävande men rolig dag på jobbet. Ska gå ner till H (som bor i lägenheten under min, som ni nog vet) och äta. Sen kanske det blir en drink eller två ute på stan, men jag vet inte. Har ont i huvudet och är helt utmattad. Till helgen är det inte särskilt mycket planerat. Ett besök eller två på gymmet, långbrunch med H, Baby & Red (favoriterna), kennelbesök med mami och papi (det är dom som ska köpa hund, inte jag) samt lite jobb. Kanske bjuder över Nice-gänget på middag imorgon lite spontant också.

Och snart fyller jag trettio. Fyfan vad konstigt det känns. Tänker som sagt inte avslöja ett exakt datum - plötsligt kommer jag bara berätta om min (förhoppningsvis) fantastiska födelsedag. Då vet ni inte om den var för en dag sen eller för en vecka sen. Ok? Hjälper ju egentligen ingenting - men det känns bättre så. Jag kan i alla fall berätta att jag ska ha en hejdundrandes fest - och det är den som ska planeras klart på brunchen på söndag. Men det känns bra, jag har kontroll och jag hoppas att det kommer bli en dag att minnas. Man fyller ju bara trettio en gång!

Singel I Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0