I'm Sorry

Hej älskade älskade läsare...
Jag vet inte vad jag ska säga. Det finns flera anledningar till att jag haft bloggen nerstängd (dvs. lösenordsskyddad, men jag skriver ingenting) i sommar. En av dem är risken... jag har blivit "påkommen" (haha låter ju allvarligt det här) av en ngt yngre tjej som jag knappt visste att jag träffat, men hon kände tydligen igen mig från sthlms uteliv och lyckades lista ut vem jag var. Och jag kan säga er... det kan inte ha varit lätt. I juni mailade hon mig i alla fall och skrev ett uppmuntrande och urgulligt mail... förutom att hon avslutade med "Men du borde ju kanske tänka på att jag är nära vän med några vänner till Drömprinsen".

Så det är den stora anledningen. Jag är inte rädd eller tycker att det är riktigt jobbigt eller så, men det känns så trist att det ska behöva vara så här. Jag ville ju vara anonym, kul för henne att hon förstod vem jag var - men kan det inte räcka för henne med att HON vet det? Jag tror dessutom inte att hon kommer säga ngt till hennes enligt henne nära vänner (enligt mig så är det lite överdrivet) men det handlar mer om att det är obehagligt... att någon försöker lista ut vem jag är! Och nu är ju inte ens min blogg stor... tänk bara hur det varit om jag hade haft närmare 1000 läsare om dagen! Då skulle jag behöva vara rädd för hur många som visste vem jag var.

Jag skulle ju kunna censurera bloggen mer... men det vill jag inte! Det känns så jävla trist att behöva göra det!
Jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra... men jag hatar det här! Jag har så mkt som jag vill berätta för er, och jag vill ju fortfarande blogga. Just nu känns det lite fifty fifty, så  jag tipsar er att hålla ögonen öppna, klicka in här då och då. Om någon av er nu hittar hit igen. Men om jag lösenordsskyddar bloggen igen så måste det INTE betyda att jag inte börjar igen.. Som sagt, vi får se hur det blir...

JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN OCH JAG ÄLSKAR ER, MINA LÄSARE (på något läskigt cyber-sätt)!  
När bloggen är lösenordsskyddad och ni inte kan kommentera får ni jättegärna maila mig på [email protected], om ni har några frågor eller vad som helst.

Och ja, jag är fortfarande singel! Snart blir jag 30 också - ångest! När får ni inte veta!
Love from,
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Åsa

gosh vad skönt att du har kommi tillbaka :) min favvo blogg! förstår att det måte vara svårt det där med att försöka vara anonym men jag hoppas att du börjar blogg så som det var förut.

ha det bäst!

2008-08-11 @ 20:42:55
Postat av: M

Åååååh vad jag har saknat dig, har klickat in här varje dag!!!

Gud så jobbigt, förstår om du vill lösenordsskydda bloggen. Hoppas du haft en bra sommar iaf =)

2008-08-12 @ 09:42:34
Postat av: malin

åh, jag har saknat dina inlägg, allting, har kikat in hur många gånger som helst under sommaren, men det har ju somsagt varit lösenordskyddat hela sommaren. men jag hoppas verkligen du fortsätter!

kram

2008-08-12 @ 12:40:13
Postat av: valentina

Åh vad jag har saknat din blogg!

Blev lite förtvivlad när jag såg att den var lösenordsskyddad och sådär.. måste vara jobbigt för dig men hoppas verkligen du fortsätter som förut din blogg är så bäst! :) finns ingen som din,

det här gjorde min dag ska du veta :)

2008-08-21 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0