THREEWORDS:ILOVEYOU

Hey! Kom precis hem... Först åt jag och H middag hos henne, hon hade gjort supergod lasagne som vi kombinerade med ett glas rött. Sen bestämde jag mig trots allt för att följa med henne ut för lite drinkar och umgänge. Drog på mig ett par svarta strumpbyxor under min älskade kjol. Det var jättetrevligt men när mina oldies till vänner skulle dra vidare så bestämde jag och H oss för att gå hem. Att vandra längs stockholms gator en fredagskväll med sin bästa vän, ibland helt tysta och bara lyssna på livet runt omkring, ibland pladdrandes om allt mellan himmel och jord - det mina vänner är ett perfekt sätt att avsluta en kväll på.  Tänk vilken lyx det är att bara slippa ta sig hem själv!  Det är så perfekt att bo i samma hus som sin bästa vän. Man är aldrig helt ensam, men man kan vara ensam när man vill det, jämfört med när man bor tillsamans - då kan det ofta bli lite för mycket. Men en sak är säker vännen, I love you, and I always will.

Bloggar nog om någr aminuter igen. Peace and luv!

Kommentarer
Postat av: valentina

mys :)

2008-08-23 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0