Dagens...

Dagens humör: Sliten och trött men ganska så glad.
Dagens mående: Är inte det samma som ovan?
Dagens borde: Bestämma helt och hållet, och inte bara preliminärt vad jag ska ha på mig på min fest. Och då menar jag inte bara klänning (det vet jag redan, köpte en fantastisk i Nice) utan skor, hår, smink, väska, smycken - rubbet!
Dagens frisyr: Uppsatt, ganska så stram hästsvans till jobbet som nu är lite mer avslappnat lös.
Dagens smink: Mascara (Kanebo), highlighter (mus), aprikost läppstift (MAC) & lite solpuder (Helena Rubinstein).
Dagens klädsel: Blå kjol från net-a-porters rea (See By Chloé), svart trekvartsärmad tröja (H&M), svart skinnjacka (Acne), quiltad svart väska med gulddetaljer (Chanel) och svarta heels (Topshop). Tillräckligt dressat för jobbet, men ändå skönt och citychic (dvs att man kan gå runt på stan i det utan att känna sig som en jävla kontorsnisse hehe).
Dagens planer: Själva dagen är över, men om en stund ska jag äta hos H sen får vi se. Men det lutar åt hemgång för mig.
Dagens materiella vill ha: Urmysig Miu Miu tröja. Cashmere, härlig färg, passar till alla tillfällen, söt rosettdetalj. Need I Say More?
Dagens längtan: Morgondagens kennelbesök. Jag, bror, mami, papi & en massa hundvalpar. Mys.
Dagens fundering: Som jag nämnde tidigare - hur ska jag se ut på min fest?
Dagens beroende: Latte. Vissa dagar har jag extra mkt sug efter den älskade drycken, och idag har det slunkit ner något för många under tiden på jobbet. Hello koffein-beroende.
Dagens tråkigaste: Vädret. Nu är sommaren över på allvar...(tror jag).
Dagens tidning: Nya svenska ELLE som kom här om dagen.
Dagens låt: Det får bli ett helt album, Viva La Vida Or Death And All His Friends med Coldplay. Dom har gjort det igen! Det vill säga att dom har gjort en skiva som jag lyckats kära ner mig i totalt.

Nu ringer H... middags-dags!


Kommentarer
Postat av: M

Ha en trevlig helg!!

2008-08-22 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0