Well well..

Min enda ursäkt till det senaste, flummiga inlägg är trötthet och några glas vin för mycket. Men det var ändå inte så farligt! Kom precis hem efter en låång härlig brunch med H, Red & Baby. Nu är jag redo för min födelsedagsfest! Och  som jag tidigare nämnt kommer jag att berätta om den först i efterhand. Men det har ni som läser redan förstått antar jag. 

Idag ska jag hem till Storasyster (magen blir större och större för varje gång jag träffar henne. I januari är det dags!) och SP och äta familjemiddag (har blivit lite av traditon på söndagar, mysigt och gott!). Jag ska försöka få lite hintar om vad dom köpt till mig i födelsedagspresent! 

Nu ska jag ringa lite jobbsamtal, bloggar sen!      


Kommentarer
Postat av: M

Får man fråga vilket stjärntecken du är?

2008-08-24 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0