Cause I Have A Bad Day

Hej! Idag har jag känt mig otroligt seg och lite smådeppig - allting känns extremt jobbigt och krävande. Ingen aning om varför - det är ju fredag. Menmen, man har sina dagar. Igår var jag så lycklig över allt det här med DP men idag ser jag det hur en helt annan synvinkel. Nu känns det bara som om ingenting går frammåt och vi bara står och trampar på stället. Vad säger en ring lixom? Och jag har inte modet att ta upp det här med honom just nu. Jag tror att jag gillar honom så mycket att jag inte vill riskera någonting. Och ni vet ju hur killar är, de har inget emot att trampa på stället så länge de får omkull tjejen varje gång de träffas... Nej ush och fy SIS, självklart är inte din Prins på det sättet, han är inte som andra, han är speciell. Han vill säkert gå vidare. 

Okej, jag är skum idag. Blir nog medsläpad ut ikväll trots mitt usla humör. Spikade kvällens utgång redan i onsdags med Trendy (en av de där roliga tjejerna som jag har ytliga partyrelationer med). Och namnet kommer ifrån att hon ALLTID har koll på det senaste, och då menar jag både mode, de hetaste uteställena, de bästa resemålen osv. Måste säga att det ibland kan bli lite too much, men hon är en härlig tjej. Ska försöka blanda in lite mer personer i bloggen, H, DP, Storasyster, E, Baby, Stekarn, och J är ju LÅNGTIFRÅN alla jag skulle kunna skriva om. Men jag vill inte att det ska bli för rörigt med alla dessa personer. Men om jag framhäver deras personligheter lite väl mycket (som här ovan med Trendy) kanske det blir lättare?

image94
Lyx. Värme. Kärlek. Vad mer kan man begära? Foto: Jonas Hallberg för Elle Lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0