Det där med att gå vidare...

Ush vad dåligt det går med uppdateringen. Vad sägs om en Drömprinsen update, så kanske ni förlåter mig?


Analys: Ingenting har väl egentligen förändrats, förutom att vi känner varandra mycket mer. Han känns verkligen som min kille, vi umgås mycket, vi träffar varandras vänner och umgås med dom, vi sover över hos varandra, vi pratar i telefon när vi inte hinner ses, osv. osv. Men ändå känns det lite som om vi står och trampar... Flera gånger har jag försökt föra "Vart-är-vi-på-väg-snacket" på tal men annars så modiga och rättframma SIS får inte fram det. För tänk om han verkligen inte vill vara sådär bunden och hålla på att gå vidare i förhållandet hela tiden. Han kanske bara vill ha kul? Men å andra sidan, om han vill det - vill jag verkligen fortsätta träffa honom då?
Slutsats: Jag måste ta mig i kragen och ta snacket. Sedan är det bara att hoppas att han är lika underbar och perfekt på den punkten som han är på alla andra.
Genomförande: Imorgon (vi ska träffas, men har ännu inte bestämt om det blir lunch, middag eller utgångs-träff).

Okej, nu finns det ingen återvändo (hur fan stavar man det?). Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är verkligen fina, men hur går det med bh i den?

2008-01-24 @ 18:55:19
Postat av: Ronja

Hoppas att det gått bra! :)

2008-01-24 @ 23:32:26
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: M

Lycka till!! Får hoppas han är lika underbar på den punkten =)

2008-01-25 @ 05:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0