Miu Miu Aged Leather Tote

Finns efter New York resan i min samling. Många tycker att den här väskan är rent  ut sagt gräslig. Men jag tror att det är så, antingen hatar man den eller så älskar man den. Och jag, älskar den. Mycket.

image86


På sista tiden har jag enbart köpt stora väskor och en mindre variant har jag varit i stort behov (?) av. Inte för liten, men inte för stor. Klassisk men ändå väldigt speciell, mest tack vare färgen. Miu Miu tar hem första platsen (tätt följt av Balenciaga, Marc Jacobs och Chloé) som min favoritdesigner just nu.

Kommentarer
Postat av: malin

otroligt snygg väska, speciellt med den rosa färgen!

2008-01-05 @ 15:54:48
Postat av: Anonym

måste säga att väskan är grymt snygg! trotts att jag inte gillar rosa.. :)
kul att du är tillbaka!

2008-01-05 @ 16:58:56
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: systugan

wow, det gör jag med, kul blogg du har :) och fin layout!

2008-01-06 @ 15:36:57
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0