Pencez De Moi

Eftersom många verkar att tycka att det absolut mest intressanta ämnet här på bloggen är Drömprinsen så ska jag självklart uppdatera er om hur det gick i måndags, lite sent - men bättre sent än aldrig, right?

Anyways, han kom lagom tills maten var färdig och vi var båda vrålhungriga så vi åt direkt - maten blev riktigt lyckad om jag fick säga det själv (allt om vad vi åt och vad jag hade på mig kan ni läsa i föregående inlägg). Sedan säger han plötsligt att han vill ge mig något, eller exakt så här sa han

"Och nu ska du få en försenad julklapp av mig. Eller en present som visar hur mycket jag trivs i ditt sällskap och hur tacksam jag är över att få ha umgåtts med dig med de senaste månaderna" 
   I ett sånt här läge är de flesta killar riktigt nervösa och generade (i alla fall de jag känner till) men Drömprinsen ler charmigt men inte på ett kaxigt sätt, han ser snarare förväntansfull ut. Jag sliter upp det fint inslagna paketet där det gömmer sig en Efva Attling ask. Nice, tänker jag då jag älskar ALLA Efva Attlings smycken. Det visar sig vara en ring i silver med texten Pencez De Moi. Följde även med en kedja då den passar perfekt som hänge på ett halsband också. Själva smycket i sig är jättejättefint men det allra bästa var texten Pencez De Moi betyder Tänk På Mig (på franska) och som jag tolkar det så är det väldigt positivt att få ett smycke med den texten av en kille! Åh vad jag blev glad, inte bara för presenten utan för att jag VERKLIGEN tror att vi börjar närma oss pojkvän-flickvän stadiet!

Resten av kvällen såg vi på film och åt Ben&Jerry's (höhö tänkte göra satsig chokladmousse först men var så sugen på lite Chocolate Fudge Brownie). Fast vi var inte så intresserade av filmen, snarare mer av varandra (och då är det inte ENBART det första ni tänker på som jag menar utan ÄVEN att prata med varandra). Sen ledde det ena till det andra för att utrycka det fint och på morgonen så vaknade jag upp med en Prins vid min sida. Not bad my friends. Jag kom försent till jobbet på grund av att vi hade en jättemysig frukost tillsamans (trodde han skulle sticka direkt men han ville tydligen umgås mer med mig, yesyesyes!).

Nu funderar jag starkt på att föra "Vart-är-vi-påväg" konversationen med honom, får se om jag vågar bara. Nu ska jag se på Friends, skriver kanske sen!

Kommentarer
Postat av: valentina

åh så gulligt, verkligen perfekt!
klart du ska ta snacket, det kommer gå jättebra :)

2008-01-10 @ 21:15:26
Postat av: åsa

lycka! jag hoppas det kommer gå bra för er så ni kan få massa söta prinsar och prinsessor :)

2008-01-10 @ 21:50:23
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: M

Åh vad kul! Hoppas det blir något mellan er, han verkar vara en toppenkille!

2008-01-10 @ 21:59:01
Postat av: Ronja

Mys mys mys! :D hoppas att allt går bra

2008-01-10 @ 23:32:01
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad kul! gulligt! lycka till, det låter som det är på god väg :)

2008-01-11 @ 12:35:58
URL: http://lisajohannaandersson.blogg.se
Postat av: malin

åh, allting låter så himla perfekt, som i en saga!
helt underbart!

2008-01-11 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0