Andra gången...

...jag skriver det här inlägget. Vad är det för fel på blogg.se?! Dom ska ju byta någon plattform eller nåt imorgon natt och jag hoppas verkligen att det sker en förändring då! Annars.. jag vet inte - men en förändring måste ske!

I alla fall. "Dejten" gick bra tycker jag. Tror jag gjorde ett bra intryck och jag gillade dom också! Eller framförallt Mamma Drömprins hon var verkligen otroligt trevlig och det kändes som om vi hade massa att prata om, Pappa Drömprins däremot kändes lite stel och som jag sa till Chica när jag berättade om dejten senare på jobbet; Djupfryst. Haha. Men jag ska försöka tina upp honom nästa gång vi ses! Men det känns verkligen som jag var "godkänd" åt deras älskade son.

Nu sitter jag här och väntar på att H ska komma hit. Vi ska äta middag, håller precis på att laga pestopasta med kyckling och permesan, och uppdatera varandra. Det var jättelängesen vi umgicks bara vi två - så det ska bli mysigt! Vi hörs senare ikväll eller imorgon, beror på blogg.se!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh vad härligt! Kul att det gick så bra :D

2008-03-26 @ 21:35:10
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0