Dagen närmar sig...

...jag blir ju trettio i år. Shit, vad gammalt tänker ni (och  jag). Och bara för det tänker jag stilla min ångest genom att visa bilder på rykande heta Eva Longoria som fyller 33 imorrn. Man kan vara 30+ och skitsexig.


image144
Inte världens snyggaste klänning. But still, shes HOT!

Bilder: 6 Mars på invigningen för Longorias & någon kocks nya restaurang.

Förresten så är 30 en jävligt snygg ålder. Det finns ju en massa snygga 30 plussare där ute - både här i Sverige & i resten av världen. Och då menar jag inte para photoshoppade kändisar. Yeah! 30+ rocks! Fast jag tackar ändå inte nej till att vara 29 ett tag till...

Kommentarer
Postat av: M

30 är ingen ålder, och du är säkert hetare än Eva;)

2008-03-14 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0