En milstolpe i förhållandet

Hej! Jobbar hemifrån nu på förmiddagen idag - måste ju förbereda mig inför min Lunchdejt med DP och hans föräldrar! Herregud, om 158 minuter (13.30) så ska jag sitta på XXX och visa upp mig och vara trevlig inför Mamma- och Pappa Drömprins.

Outfiten är nu äntligen bestämd. Det blir en See by Chloé blus i offwhite (köpt på Awesome Rags för ett tag sen), min nya svarta A.P.C kjol, svarta strumpbyxor och knästrumpor i offwhite från Falke, Acne pistols & skinnjacka från ZARA. Låter inte så snyggt kanske, men det passar väldigt bra till sammanhanget med blus och kjol. Makeup? Hmm.. det blir nog mascara (Kanebo), rouge (Dior) och concealer (Clinique) för att se fräsch ut, såklart. En naturlig make helt enkelt - men det passar väl?

Ska försöka hitta bilder på alla kläderna, kan nog gå idag faktiskt! Fast blusen blir svår, den har nog två säsonger på nacken... Återkommer!

Kommentarer
Postat av: miriam

kör på det, det blir kanon! skitsnyggt kan ja tänka mig. Och skratta mycket, då får dom en positiv bild av dig. Lycka till!

2008-03-26 @ 11:08:31
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: M

Låter väldigt snyggt! Hoppas det gick bra

2008-03-26 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0