Ett helt inlägg om Louboutin

image156VARNING! Detta inlägget handlar enbart om skor & jag upprepar samma sak exakt hela tiden. Typ för att övertala mig själv. Läs om ni orkar.

Hittade vår schlager-mästarinna Charlotte Perellis tillfälliga blogg (som nu är slut) på glife.se och ögnade egenom bilderna i inläggen lite snabbt. Där fanns en massa bilder från olika TV-framträdanden och liknande som varit under jippots gång. Och jag säger bara, kvinnan har inte ont om sky höga klackar med röda sulor! Ett par Louboutin + en Betsey Johnson klänning = Charlotte Perelli. Åh, vad jag önskar att vi kunde byta ut den kopplingen till = Singel I Stockholm. Så vad ska vi göra åt saken? Jo, vi börjar med att föröka min lilla, men så älskade Louboutin-samling med det andra paret i samlingen. Jag ska besöka Christian Louboutins butik i London, och jag ska spendera tusenlappar (men fortfarande bara köpa ett par, japp ni förstår hur dyrt det är)!

Dessa heels i ankelmodell skulle inte bara göra en hel outfit utan även dra till sig så sjukt mycket (bra) uppmärksamhet och förgylla min annars rätt så natur-färgade skogarderob till tusen. De är så sjukt snygga! De finns i svart lack också men då måste jag ju stryka en av punkterna till varför jag ska ha dom. Men det är ju i och för sig så mycket mer användbart och klassiskt med ett par svarta. Äh, jag lovar att jag kommer känna vilka som är "mina" direkt i butiken. Men vilka tycker ni är image154snyggast? Och nej, nu vill jag inte höra er predika om hur onödigt dyra och oanvändbara dom är. Cause I Know!  Men ett alternativ som jag definitivt ska fundera på är att köpa ett par heels i silver (som Perelli hade). Hoppas att de finns! (Fast det hoppas inte min plånbok). Fast i och för sig, om de inte gör det så har Louboutin ett stooort utbud med måååånga helt underbara drömskor. Så det blir nog inte direkt svårt att hitta några jag gillar. Hell no.

Nu ska jag sova! Planet lyfter imorn 18:00 och jag kommer nog inte hinna blogga innan dess! Ha det bra underbaringar, ska försöka att blogga!

Onödiga. Men sjukt snygga. Jag kan redan känna hur folk vänder sig om på stan efter skorna. Men jag kan också känna värken i fötterna och hålet i plånboken. Men snyggheten väger över. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: FIE

haha det hade jag kunnat se på din heather ;D gjorde du din heather i paint förresten? :)

2008-03-19 @ 12:44:15
URL: http://wernerson.blogg.se
Postat av: Maria

åh jag vill också ha ett par!

2008-03-19 @ 13:25:22
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Staffis

varför inte båda två? :) om jag måste välja så får det bli dom lila :)

2008-03-19 @ 16:06:37
URL: http://staffis88.blogg.se
Postat av: Anonym

Verkligen Ursnygga skor och jag tycker de blåa helt klart! grymt snygg och cool färg! :)

2008-03-22 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0