EXTRA EXTRA! THE FIRST FIGHT!

Höhö med den rubriken så kommer The Sun vilja köpa rättigheterna till min blogg. Okej, till ämnet. Drömprinsen väcker mig, efter bara några timmars sömn då vi haft en lång utenatt. När jag får ont om sömn kombinerat med lätt bakfylla blir jag på väldigt dåligt humör.

DP: Klockan är halv tio, backarna har varit öppna i en timma och vi har inte ens ätit frukost!
SIS: Mhmm, men jag vill sova...
Vänder mig om och försöker somna om.
DP: Vadå? Tror du att jag betalt den här svindyra resan för att du ska få sova?! Han var inte 100 % seriös, men det var någonting i hans ton som gjorde mig upprörd. Svårt att beskriva.
SIS: Jaså, det har du?! Men ingen har tvingat dig och jag bestämmer över mig själv, faktiskt! Arg & Trött.
DP: Det menar du inte?! Sov du hela dagen, men imorgon kan du ta in på ett nytt hotell! Nu ska jag äta frukost!

En halvtimma senare går jag ner för att äta frukost och då sitter han kvar vid ett bord, läser tidningen, dricker kaffe och ser sådär galet snygg ut. Han upptäcker mig, jag försöker se arg ut. Efter en sekund börjar båda två gapskratta. Jag inser hur jävla sinnesjukt underbar han är, och följande morgonar så frågar han med öööverdrivet snäll röst (på skämt förstås) om han får störa mig ur min skönhetsömn.

Om det var ett bråk vet jag inte ens. Snarare "tjafs". Men ändå, vi skrattade efteråt åt det och insåg båda två att nu, är vi ett par på riktigt. Ett förhållande utan "bråk" är förmodligen ett förhållande där man trippar på tå i rädsla för att göra varandra upprörda. Så nej, jag ser ingenting ont i det här. Överhuvudtaget. Snarare tvärtom.

Kommentarer
Postat av: M

Kul att höra=) Och bra att det bara var ett tjafs och inte så stort. Ha en bra kväll=)

2008-03-05 @ 18:35:18
Postat av: christine

Haha, sådär är det med mig och min sambo med. Ibalnd så tjafsar vi om helt töntiga saker, sen börjar vi gapskratta bara för att det var så löjligt! ;-)

2008-03-06 @ 12:19:08
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: M

MER DP!

2008-03-06 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0