I'm Back

Läsare! Jag är äntligen hemma! Har varit en riktigt trevlig jobb-weekend i Storbrittaniens vackra, härliga, huvudstad. Fast som alltid är det skönt att  vara hemma i älskade Stockholm igen. Flyget landade på Arlanda i eftermiddags. När jag stod och väntade på mitt bagage och plötsligt står någon sjukt nära mig och plötsligt börjar att kyssa mig i nacken. Jag tar ett steg frammåt, vänder mig om - och vem står inte där om världens bästa Drömprins! Jag blev så glad att se honom, hade nog inte insett hur mycket jag hade saknat honom förräns då. Åhh, han vet verkligen hur han ska göra mig glad - såna där små gester som att möta upp en på Arlanda. Resor till Alperna i all ära men det är de där små, oplanerade, charmiga små sakerna som får mig på fall. Vi åt middag på East och sen skjutsade han hem mig vid nio-tiden och jag bestämde mig för att sova direkt - ska hinna med massor imorgon. Men ändå, två timmar senare så sitter jag här...

Allt om London kommer imorgon - promise, men först ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Åsa

gött att du är hemma igen :)

2008-03-24 @ 01:11:54
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: M

Kul att du är hemma igen! Har saknat dina inlägg

2008-03-24 @ 09:19:48
Postat av: Ronja

Åh vad gulligt! :D

2008-03-24 @ 10:48:08
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0