I'm Going To The small, old, apple?

Hej! Kom precis hem från jobbet. Jag är sinnesjukt stressad men glad. Jo, imorn sticker jag & en arbetsmyra (kvinnlig sådan) till London! Extremt tätt inpå att få reda på det dagen innan men Stekarn skulle egentligen åkt för att vara med på en jätteviktig konferens för att kamma hem ett konto men han har gått och blivit sjuk. Så jag rycker in! Åker imorn kväll  och kommer hem på söndag morgon. Så ett par nätter blir det! Jag gillar verkligen London, skön europeisk stad med häftiga människor. Känns som en mindre, äldre och lugnare verision av NY. Men det ska bli riktigt kul! Vi ska bo på ett jättefint hotell precis vid Harrods! Nice! Och jag ska shoppa utan skuldkänslor, har varit väldigt lite shopping (för att vara mig) denna månad.

Men mest jobb blir det ju! Förutom konferensen vi åker för så ska vi även åka runt och hälsa på hos olika tidigare klienter i London och "visa upp oss". Samt göra lite PR för vår egen PR-byrå. Hehe. Eh, trist med jobbsnack för er... Men vi ser framemot imorn alltså! Fast inte ni möjligtvis - det lär inte blir mkt bloggning.

NU: packa packa packa! Hur formellt klädd måste jag vara på mötena? Hur är vädret där? Ska vi äta på fina ställen på kvällarna? Ska vi festa? Orkar jag springa runt i London i 10 centimeters? Behöver jag cash?

!
Är det bara i Sthlm som det faller tunga, vita snöflingor (som lägger sig!)? Vackert. Visst, jag vill ha vår och värme. Men mkt hellre detta än det grå, blöta, äckliga vi fått se i tusentals månader nu.


Kommentarer
Postat av: M

Oj vad härligt, vill åka dit med =) Har du vart där många gånger? Och kommer du fira påsken där? Ha det så kul i London=)

2008-03-18 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0