Inspiration? Copycat?

image169Rachel Bilson måste ha mig som stilikon. Idag ser jag ut typ precis som på bilden här till vänster. Tanfärgad skinnjacka (med typ 5 år på nacken) från HOLLIES, Nk. Svart tee i modellen OSLO från Christina Riebel. Mörkblå stuprör från Tsubi. Solglasögon från Tom Ford.

Okej, jag erkänner. Jag blev inspirerad när jag såg bilden, så jag plockade fram den gamla skinnjackan (som för övrigt har åldrats riktigt snyggt) i garderoben och sen tänkte jag att  jag likagärna kunde kopiera stilikonen rakt av. Hehe. Men inspireras är det väl inget fel på? Fast lite copycat varning kanske? Men ni kan vara lugna, jag kör för det mesta helt på min egen stil.

För övrigt är Rachel B. grym på att klä sig. Enkelt och trendigt men ändå annorlunda och eget. We like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0