Jag mår som jag förtjänar

Är hemma hos DP. Vilken kväll natt! Var längesen jag hade så roligt. Och rubriken tyder inte enbart på alkohol utan även dans, skratt och skrik för att överrösta den höga musiken. Jag har typ träningsvärk. Nu håller DP på att laga pannkaksfrukost till oss som den internationella pojkvän han är. Ingen kille har ens gjort kaffe till mig på morgonen (ehm.. det känns som det iaf) och här står han och steker pannkakor och gör en dubbel latte till mig, precis som jag vill ha det på morgonen. Älskling!

Nu är han färdig.. dags att stiga upp ur sängen. Det blir en jobbig resa från sovrummet till köket, mina fötter värker efter att ha hoppat runt i mina Louboutin på 10 cm (fick jättemycket beröm för dom förresten) från 21-04. 

Bloggar sen när jag är hemma! LOVE!


Kommentarer
Postat av: valentina

tänk om alla killar kunde vara så :)

2008-03-29 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0