Kommentaren

Okej, angående förra inlägget. Sure, det är inget farligt - men om mina läsare (hej på dej som såg mig förresten!) lyckas känna igen mig på stan så blir det lite som om jag avslöjar för mycket fast jag egentligen inte avslöjar någonting... Hmm, vet inte om ni hänger med. Men hey, jag tycker att det är skitkul att blogga så jag tänker fortsätta som förr... Om ngn av mina vänner skulle upptäcka bloggen skulle faktiskt världen inte gå under.  Men för att se det hela från en väldigt positiv vinkel; fatta vad coolt att jag har lyckats ge mina läsare en tillräckligt klar bild av mig för att man ska känna igen mig i STORA Stocholm. Sjukt coolt egentligen! Och personen i fråga tyckte jag var snygg haha... Alltid uppiggande med lite komplimanger från främlingar...!

Så nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0