Last night

Heyy! Mår ni bra? Det gör jag. Är hur trött som helst men på gott humör ändå; kul på jobbet, har på mig en ny klänning, jag är kär, mina vänner är underbara och jag hade en riktigt lyckad kväll igår. Yes jag var ute på en onsdag. När jag fyllde 29 bestämde jag mig för att jag var för gamal för sånt men bööh. Om man känner sig som 22 så kan man väl lika gärna låtsas att man är det? Och detta är faktiskt första gången på EVIGHETER jag är ute på en vardag. Förutom i NY, Miami & St. Moritz men det är ju grova undantag. Men det var något speciellt igår, alla man pratade med skulle ut, yep Sthlm var på festhumör och orkade inte vänta tills fredagen!

Så jag dansade, drack goda drinkar (men höll mig i skinnet och drack lagom och det tackar jag gudarna för idag), pratade, skrattade och njöt av umgänget med underbara människor. Stekarn, H, Trendy, P (vi har börjat umgås mer och mer - kanske mer än vänner på jobbet snart?) är nog dom ni känner igen. Annars (för nyfikna) hängde vi med vänner till mig och H, en tjejkompis till P, några buddies till Stekarn ni vet Stekarna på snart-trettio-nivån, Stekarns yngling till quinna som han träffade i Val'D'Isere och hennes kompis... Stekarns flört är enbart 20 (han är faktiskt 29) & hon och henns kompis satt där och försökte se snygga ut med sitt sönderblonderade hår, sliskiga miniklänningar och vara roliga hela kvällen. Dock inte så lyckad då dom blev på tok för fulla. Stackare, har ingen kontroll och "säljer sig" till första bästa, rika, kille utan att ge dom en match. Usch Stekarn! Haha, vad gammal jag känner mig - jag som precis skrev att jag var som 22. Hehe. Anyhows, mycket trevligt folk - var självklart inte med alla på samma gång men jag och min Partner In Crime H höll ihop hela kvällen. Rörigt berättat, men kvällen var sjukt lyckad.

Idag är jag som sagt trött men glad. Ska hem till Drömprinsen nu och försöka överala honom att laga mat till moi. Kanske lite massage ovanpå det? Sprang runt i mina Louboutins igår så fötterna mår inte riktigt bra. Nu ska jag dra mig hemmåt (sitter på jobbet). Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0