Londonshopping 2: Abercrombie

Abercrombie är inte hippt, nyskapade eller trendigt på något sätt. Men de kommer alltid att vara #1 för mig när det kommer till shorts och sköna vardagstees. Abercrombie hör egentligen ihop med USA för mig, men när Chica shoppade loss kunde jag inte låta bli att köpa några nödvändiga (...) ting.

image159










- 2 sköna typiska A&F tees att ha i sommar när man seglar eller gör ngt annat där man bara vill ha bekväma kläder. Gärna till shortsen också.
- Jag har just 5 par A&F shorts i garderoben (och jag har haft fler genom tiderna) men de gör verkligen de perfekta shortsen, sköna, snygga, korta. Jag föll för dessa då de såg så härligt slitna ut, men ändå inte var en liten tygbit de hängde trådar nerför.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Riktigt snygga shorts!

2008-03-24 @ 20:57:13
URL: http://met3ora.blogg.se
Postat av: valentina

jag älskar abercrombie! :)

2008-03-28 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0