Plans for tonight

Heey! Sitter hemma hos Drömprinsen i hans enooooorma ung-karls-soffa, inget negativt dock då det inte är en nersutten skinnsoffa från nittiotalet, här snackar vi faktiskt snygga grejer - inte för att den skulle platsa i mitt ljusa hem, men hans inredning får helt klart låångt över godkänt. Jag gissar på lite hjälp från en inredare kanske? Väntar i alla fall på att han ska komma hem från jobbet. Och nej, jag har inte nyckel - svängde förbi hans jobb på lunchen och då gav han mig den så jag skulle slippa att åka hem i mindre än en timma och sedan åka hem till honom för att äta middag. Ingen av oss orkar nog laga mat denna fredagkväll så det blir hämtmat. I vote for sushi! Sedan blir det kanske utgång, det beror på hur vi känner & vad våra kära vänner väljer. Inget är ju säkert länge när man ligger nära 30-strecket (buhuu). Anyways, det är SÅ SKÖNT att DP trivs med mina vänner (han får det att verka så iallafall) blev ännu mer övertygad om det i Alperna, han hade inget emot att vi umgicks med dom både på dagarna och kvällarna.

Nu sms:a han att han är på väg hem! Bloggar antingen sent ikväll eller imorgon. Den som lever får se!

Ha en grym kväll nu lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0