Ryck

Jag har en sjukt jävla dålig dag. Är arg på allt och alla. Om någon skulle säga att jag hade en fin klänning idag t.ex så skulle jag säga något dumt om att personen var falsk och bara smörade för att personen i fråga inte alls tycker att klänningen är fin egentligen. Ok, det är inte bara ett exempel - det har hänt. Men alla personer som står mig nära (och det gjorde som tur personen jag fick ryck på) vet att jag har såna här dagar emellanåt. Egentligen har jag ingenting att vara sur över - jag bara är det. Suck..

Vi får hoppas att det INTE håller i sig till ikväll för då blir det en hejdundrande födelsedagsfest här i Sthlm. Ska ha på mig en svart LBD från French Connection och mina nya silvriga Louboutin heels. Åh, jag blir lite gladare bara jag tänker på dom!

Nä, nu ska jag faktiskt rycka upp mig! En fika i solen kanske skulle hjälpa? Måste bara hitta ngn frivillig, förmodligen svårt då jag inte direkt charmat någon idag... Men det ska gå! Märker ni bara i mitt sätt att skriva, hur mycket positivare jag känner mig nu, så här i slutet på detta inlägg. YIIIIIIPPPPIIIIIEIEEEEEEEEEE! Nä. Nu överdrev jag. Fortfarande bitter. And..cut!


Kommentarer
Postat av: Carro

yee, dom där dagarna känner jag igen. Du är inte ensam ;) Hoppas den blev bättre iaf! eller så är det bara att gå och sova och vakna till en ny bra dag :-P

2008-03-28 @ 23:31:12
URL: http://regalo.blogg.se
Postat av: valentina

haha jag känner igen mig i det där, skönt att man inte är ensam ;)

och jag vet att jag skrivit det förut men: din blogg är bäst!

2008-03-28 @ 23:51:13
Postat av: K

Elin Klings partyy kanske? Helt ogrundad gissning egentligen men hon hade ju f-fest igår och du verkar hänga lite i de Stureplans-kretsarna ;) Hehe, men bara en gissning.

2008-03-29 @ 10:32:13
Postat av: hannahjalmarsson

hoppas det är bättre idag :)

2008-03-29 @ 10:58:00
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0