Schlagerkväll

Cheez, vilken schlageryra det är i Svearike just nu! Allt handlar om kvällens melodifestival-final. Vem vinner? Vem har snyggast klänning? Vem är i bäst form? Yes, ni fattar!

Och nej, jag är inte bättre själv! Om en liten stund ska jag, DP, H & Stekarn iväg på en schlager-fest hemma hos en hyfsat nära tjejkompis till mig & H. Och vi fick ta med oss en date. Men nej, H & Stekarn är inget par - men Stekarn hade för en gångs skull ingenstans att ta vägen (haha) på en lördagskväll & H hade inget egentligt sällskap så det fick bli en kompisdate. Det ska i alla fall bli riktigt kul, ett gäng trevliga människor (inte FÖR många dock, vi kanske blir 12 stycken?)god mat, skumpa och självklart det vi kommer för - Melodifestivalen på 52'' tv och grym ljudanläggning. Yeeey!

Så jag är riktigt taggad för en grym kväll! Och Perelli vinner!

 SIS har på sig: Svart kjol, AA. Tee, Marc by Marc Jacobs. Svart kofta Zara. Pumps från Louboutin såklart. Sen glammar jag till det med silvrig kuvertväska, silversmycken, hollywoodlockat hår & en riktig partymake.


UPDATE:  Blogg.se strulade (as usual) och inlägget hamnade i arkivet istället för att publiceras. Inlägget skrevs igår vid 18.00 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0