Sko-utbrott & Bränd mat

Helloo! Är hemma hos mig med Drömprinsen. Vi har de mysigt, har dock varit kaos här för några minuter sen. Vi bestämde oss för att äta indiskt och se på film eller nåt ikväll - det har blivit lite för mkt sushi på sista tiden. Först tänkte vi take-away men sen insåg vi att vi lika gärna kan göra egen mat, vi är ju trots allt helt ok på matlagning båda två. Så fram med ett recept på chicken tandori och massa annat gott. Maten luktar bra, ser bra ut och vi ser fram emot att äta båda två. Men sen... Medans vi väntar på maten så går vi in i min "Walk In Closet" för att Drömprinsen en gång för alla ska få möta min skosamling. Har haft flera killar som reagerat väldigt negativt på mitt överflöde av skor så jag var lätt nervös. Men DP tog det cool han tyckte jag var lite crazy bara. Så börjar vi "leka" lite och jag sätter på mig mina högsta klackar och retas att jag är längre än honom (nästan), han sätter på sig ett par av mina skor, eller åtminstone försöker (stora fötter) och plötsligt säger det knaaak och jag får panik och börjar skrika, tror att han gjort sönder mina skor. Det har han inte men vi kommer in i garvattack tack vare mitt plötsliga raseriutbrott. Vi sitter på golvet och skrattar i flera minuter... Tills brandlarmet går.

Rök i köket, svart ris, svart gryta. Ja ni förstår... Nu ropar drömprinsen att take-awayn är här så nu måste jag sluta innan han upptäcker vad jag gör här på blogg.se. Hoppas ni får en bra kväll! 

Update 22:55
Ojoj, blev riktigt snabba svängar i detta inlägg. Jaja, lite måste ni ha förstått i alla fall! Om inte, ni missade ingenting! Vi har iaf. haft en jättemysig kväll sett på film, ätit gott (icke hemlagatt) indiskt & choklad. Vi hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Zandrea

svar: ja galet snygga är dom ;)

2008-03-14 @ 23:02:55
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: valentina

hahaha lät riktigt kul :P

2008-03-15 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0