Tisdag

Alperna. Schweiz. St. Moritz. Vecka nio. 2008.

Jag gav er en sammanfattning. Men vill ni ha mer att smaska på? Detaljer om mina och Drömprinsens middagar? Eller kanske om vårt första bråk tjafs? Den underbara skidåkningen? Shoppingen? Våra grymma utenätter? Det finns så mycket att berätta och allt får långt ifrån plats i inlägget, så vi får se? Men som jag skrev i det förra inlägget - om ni tkr att jag missar något är det bara att säga till. Känner mig extremt okreativ just nu.
Åh. Suck, tänkte skriva något vettigt men det blev ett inlägg som var exakt lika onödigt som det förra. Bara det visar ju att min kreativitet står på noll just nu.

Idag har det varit en såndär vanlig jobbdag. Kul att träffa Stekarn igen, han kom hem från Val'D'Isere. Hade tydligen  fått till det med ngn ung tjej från Sthlm. Alldeles för ung. Vi får se om det fortsätter. Mitt råd till honom var att det inte skulle det. Jaja, not my buisnisess. Jag har precis sett Gossip Girl & Gynning. Bra tisdagsunderhållning, väldigt lättsmält. Några koppar té lyckades jag självklart också hälla i mig.

Dagens:
Cashmereklänning - Lily McNeal (fick syn på den på Englas blogg, hon hade den här om dagen. "Kom ihåg" att jag hade en likadan och rotade fram den i garderoben.
Kedjearmband i guld - CC Skye
Ankelboots i svart skinn - Hope
Rosa väska - Miu Miu
Svart kappa - GANT
En snygg sak med MÅNGA år på nacken.


Kommentarer
Postat av: K

Ditt och Drömprinsens första bråk?! OMG, berätta! Hur litet den än var! Berätta så mkt om resan du orkar, vill höra massor!

Outfiten låter jättesnygg, som vanligt! DIN BLOGG SLÅR ALLA!

2008-03-04 @ 22:05:58
Postat av: M

Jag vill veta allt!! Speciellt om erat första bråk. Du kan ju dela upp det i flera inlägg så blir det inte så mycket =)
Väldigt snygg outfit=)

2008-03-05 @ 06:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0