Tisdag

God Morgon! Vaknade precis, gav mig själv en liten sovmorgon idag. Sen blir det jobb & efter det ska jag antagligen fika med H, Trendy & en till kompis som vi kan kalla... Red (fråga inte varför..). Få lite details om vad som hänt i helgen och berätta om min lilla resa. Sen ska jag hem och sen kanske jag åker hem till DP för att sova hos honom ikväll. Vi får se. Men det blir en lugn dag i alla fall.

Imorgon däremot, först jobb och sen LUNCHA MED DRÖMPRINSENS FÖRÄLDRAR! Jag är nervös! Åh, jag brukar vara rätt självsäker när det gäller sånt här - brukar klara av att "ställa in mig" hos folk rätt bra faktiskt. Men jag vet inte om det har att göra med att jag tycker om DP så mycket vilket kanske leder till att jag får mer prestationsångest. Vad ska vi prata om? Kommer dom att "förhöra" mig som min pappa gör med mina män? Vad ska jag ha på mig?! Är jeans för avslappnat? Blir kjol too much? Kan jag ens ha högklackat? Well, jag återkommer - känner att jag bara stressar upp mig själv ännu mer  nu...

Men nu ska jag göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kommer klara det fint! ska sända dig en lycktill tanke i morgon vid lunch tid för säkerhets skull :D

2008-03-25 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0