Torsdag

Hej! Vilket underbart härligt väder det är idag! Jag har varit lite ledsen (ehm fel ord kanske) över att det inte blivit NÅGON vinter här i Stockholm i år, det känns lixom lite för tidigt att få vår i januari. Men nu, när min skidsemester är avklarad - så är jag redo att släppa in våren! Och det gör jag med glädje.

Har precis haft en långfika ute i solen med min partner in crime H, Trendy & E (som ska föda i slutet på April!). Lattes, brownies, skvaller, solglasögon. Underbart! Bestämde mig att inte återvända till jobbet efteråt och jobba hemifrån istället och här sitter jag. Det där med jobbet har jag dock inte tagit tag i ännu.

Dagens Outfit: Svart MC-inspirerad skinnjacka från ZARA, puderrosa sjal i pashmina - present från Spanien, jeans från Rock&Republic (ja, jag kan ha jeans på jobbet när det inte är ngt viktigt som händer) svart blus från Sud Express, svarta skinnstövlar från Acne i modellen Pistol. Plus min rosa Miu Miu (lätt missmatch med sjalen men jag kan inte låta bli min underbara läckerbit). Och solglasögon från Tom Ford förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0