Torsdag

Gosh! Det är redan torsdag! Gud så snabbt den här veckan har gått! Fast i och för sig, London känns som en evighet sedan. Kvällen igår var jättetrevlig, två bästisar, god mat, vin & skvaller. Det kan inte bli så mycket bättre. Hur som helst, sitter på jobbet nu - har en hel del jag måste få gjort idag. I London shopppade jag ju inte så överdrivet mycket men det blev mycket lyx-varor så det blev väldigt dyrt. Men jag är så fruktansvärt shoppingsugen! Har hur mycket som helst jag vill inhandla nu till våren (idag känns det, trots snön, som våren verkligen är på G!). Hmm.. jag fick en idé - jag ska i sann modebloggerska anda (förlåt till er som tkr att det blivit lite för mkt mode i min dating-dagbok) publicera en lista på "nödvändigheter" i ett eget inlägg så har jag allt på plats, vilket betyder mindre onödiga impulsköp och att man mer har koll på vad man är ute efter. Och sure, jag kan göra det på en post-it men det blir roligare om ni får se. Okej? Självklart blir det DP-pladder också, eftersom det är det ni älskar - och vad gör jag inte för er?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag håller med dig!!

2008-03-27 @ 13:04:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0