Uppvaktad

För någon timma sen kom ett paket hit till mig på jobbet. En ask från NK Konfektyr, med utsökta chokladpraliner i massa olika smaker. Trevlig överraskning! En "muta" från någon klient tänkte jag först men insåg sedan att det i så fall skulle varit till både mig, Stekarn & alla andra. En hemlig beundrare? Yes! Fast inte så hemlig, medans jag satt här och tryckte i mig pralinerna & klunkade té så ser jag att en post-it är fäst på baksidan.

"Hoppas att detta förgyllde din tisdag.Du förgyllde måndagens möte med din närvaro. Underbart med snygga, smarta tjejer i branschen. Vi ses på onsdag! /Mr P".


Wowow! Modigt! Alltid härligt att bli uppskatad på ett eller annat sätt. Mr. P (tänkte kalla honom P först, men det är ju upptaget) är en av våra nuvarande klienter, ett stort konto. Han är sjuukt snygg & smart men lite too much med sitt solariebrända ansikte (det kan inte vara äkta när man är SÅ brun) och bländvita tänder. Men ändå, snacka om att jag ska satsa på honom! Ha ha, just kidding jag är ju upptagen. Men annars så hade jag lätt kunnat ge honom en chans eller två. Får se vad jag säger på onsdag - kan inte rådissa honom, kan ju vara dåligt för företagets relation till det företaget han representerar. Men han har ju trots allt inte sagt att han vill gå ut med mig. Bara att jag är snygg, smart & förgyller mötena med min närvaro. Det kan jag ju fortsätta med utan svårigheter! Haha.

Vet inte om ni hänger med i mitt svammel längre. Nu ska jag läsa mail & svulla praliner. Seeyaa!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Härlig snubbe :D Tog ju genast lite pluspoäng där!

2008-03-11 @ 23:35:38
URL: http://SonjaLandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0