There's a dark side too

Kom hem precis efter middag.. stela och annorlunda människor. Dömande blickar. Försöker att passa in.. På med fejksmilet och låtsas vara intresserad av vad snubben bredvid har att säga. Mår illa. Önskar att jag hade satt på mig jeans och inte något så jävla uppklätt. Dricker lite för mycket vin. Vill att timmarna ska gå fort. Sneglar på DP. Han är djupt inne i ett samtal med nån jävla tjej i jeans och en tisha. Jag i festklänning och högklackat. Vad gör jag här? Varför försöker jag ens. Drömprinsen låtsas inte om mig, han är trött på att jag alltid blir sån här.

Orkar inte förklara nu, vill bara sova. Men det jag vill säga med det här är väl att allt inte är så jävla perfekt..JAG är inte helt perfekt. Mitt liv är ingen saga och även jag kan känna mig fel fel fel bland människor. Den SIS ni får se här i bloggen är den fina delen av mig, den som jag är stolt över - hon finns på riktigt, det gör hon verkligen, men det finns en lite svårare och mörkare sida också.. Som jag helst håller djupt inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0