"Jag lägger den under dörmattan eller nåt"

Hej! Har precis kommit hem från jobbet..var jag påväg att skriva. Men nej, jag har precis slutat och kommit hem till Drömprinsen. Väntar på att han ska komma hem från jobbet om några timmar men jag ska sova här ikväll och har precis varit på ett möte i närheten, så det kändes inte som någon idé att åka hem emellan. Då den här bloggen till största del handlar just om mina kärleksrelationer och jag antar att ni läsare läser just på grund av allt som händer i mitt förhållande så kan jag ju tillägga att jag inte har någon nyckel... Nej, den här låg under dörmattan. Märkte att DP blev lite stressad när jag undrade hur jag skulle ta mig in.. "Jag lägger den under dörmattan eller nåt" svarade han alldeles för fort när jag frågade. Men jag antar att han ser sin lägenhet som en frizon.. och jag tror jag känner detsamma. Jag älskar att ha DP i min lägenhet, men jag älskar också känslan av att det är min lägenhet, bara min. Nu när vi kommit så långt i vårt förhållande så delar man i princip allt tillsamans, förutom jobbet och lägenheten. Och i min lägenhet får jag göra allt på mitt sätt, och i min lägenhet får jag ta exakt vilka beslut jag vill. Hmm..när jag skriver det här inser  jag att jag definitivt inte är redo att flytta ihop än på ett tag. Inte för att det har varit aktuellt men.. nu vet jag var jag står i alla fall.

Nu tror jag att jag ska göra en espresso och ta ett bad i Drömprinsens jacuzzi (tänk om jag hade det i MIN lägenhet.. något jag verkligen saknar, men jag får passa på att utnyttja den när jag är här).. minns ni när jag bloggade sittandes på den och smygbloggade från mobilen från en av våra tidigare dejter? Ha ha det känns så längesedan!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha åh vad kul att läsa! :D

2009-01-28 @ 20:42:39
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: Valentina

Haha ja det inlägget minns jag!

2009-01-29 @ 13:57:06
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0