accesoarer & mingel-tips



Till den lilla svarta ikväll blir det min älskade clutch från Mulberry (livar upp vilken outfit som helst) och mina YSL klackar. Det är accesoarerna som gör det. Och ja, när man ser det i såna här stora detaljer lägger man märke till att jag mixar guld och silver (obs! man kan göra det snyggt, fast då mer medvetet) men om du gjorde det så kan jag meddela att man i verkligheten inte alls tänker på detta. Om man inte är ett freak.

Nu ska jag iväg på en jobb-baserad drink. Mingla lite på ett sådär härligt business-sätt.
Mitt hetaste tips vid 'knyta-kontakter-mingel': Var avslappnad och ge intrycket av att snacket inte har någon baktanke MEN slappna inte av helt, du måste fortfarande verka proffesionell och seriös, samtigt som personen i fråga tror att han/hon känner ditt riktiga jag. Over and out.

Kommentarer
Postat av: malin

skorna är skitsnygga!

2009-06-15 @ 21:20:01
Postat av: M

Saknar dina inlägg

2009-07-04 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0