Andra Advent

Idag ska jag luncha med Drömprinsen och hans syrra som är bosatt i London som är på besök! Jag och Drömprinsen hade redan innan bestämt att träffas, och så fick han inte in hur han skulle träffa sin syster också så han frågade mig om det var okej. Haha tänk om det blir lite "Kaxig-syster-säger-till-bror-att-tjejen-inte-duger-åt-honom-situation"? Jag är nervös! Ni kanske får en mobilupdate, men jag återkommer senast ikväll!

THE OUTFIT OF TODAY
Stickad, oversize tröja i off-white - Marc Jacobs (Köpt på Century 21 i New York för ett år sedan)
Knästrumpor i Off-white - FALKE
Stor, mörkgrå halsduk och tillhörande basker- Rules By Mary
Svarta skinnstövlar - antingen Michael Kors eller Acnes Pistol.
Mulberry Bayswater

Kommentarer
Postat av: M

Låter kul!! Och outfiten låter snygg, synd att man inte kan få se den på riktigt.

2007-12-09 @ 14:22:42
Postat av: Ronja

Hoppas att det går bra :-) seriöst ju med systern ;)

2007-12-09 @ 17:32:28
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

är övertygad om att det gick superbra! :)

2007-12-09 @ 20:06:01
Postat av: sanna

Outfiten var ju snygg som vanligt ;)
Synd att man inte fick se en bild, blev lite sugen på den stickade tröjan från Marc Jacobs.. Borde man ju kunna hitta någon stans !

2007-12-12 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0