Close your eyes and count to ten.

Så brukar pappa alltid säga till mig när jag är påväg att få ett vredesutbrott. Och just nu är jag ruggigt nära. Anledningen? Blogg.se! Vet ni hur många JÄÄÄÄVLA (oj det blir nog ett vredesutbrott det här) INLÄGG jag har skrivit och lagt ner tid på - men på något underligt sätt har det bara försvunnit. Som nu, jag hade lagt ner SJUKT mycket tid på ett inllägg om paljettklänningar, trycker på förhandsgranska för att se om bilderna hamnat rätt. Oj då, där blev det visst lite fel. Fortsätt redigera. VAD FINNS KVAR? I N G E N T I N G. Gaaaaaaaaaaaah.

Nu ska jag göra en chai-latte till mig själv. Och tyvärr mina läsare, det är ju inte bara jag som drabbas av detta - även ni eftersom mina inlägg försvinner vilket leder till att jag tappar lusten till att göra ett nytt.

RYCK!
jfsiaahfoahloggsgsgaetyuiopölotr57r8iikfhaogadsaeeeyu,nbvderty
(och så här har nog ni aldrig sett mig, men låt oss hälsa på en ny sida av SIS!)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ett tips är att innan du förhandsgranskar klickar på "spara utkast", på så sätt kan du alltid gå in på arkiv sen och pilla lite om det blir trubbel ;)

2007-12-21 @ 18:18:28
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Helena

jag brukar altid kopiera innan för säkerhets skull!

2007-12-21 @ 23:00:32
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: sanna

Jag vett vad du menar!
Det ær så sjukt irriterande, hænde hær om dagen nær jag skulle lægga ut bilder från en ganska intressant shoppingrunda hær i Norge. Och vad hænder? Alt førsvinner ! Man blir tokig!
Usch va jobbigt.. Men det var ju ett smart tips! Det ska jag tænka på!

GodJul!

2007-12-22 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0