Friday

Äntligen fredag! Veckorna går så himla fort nu, och nästa helg är det jul! Ska bli så härligt att bara koppla av och mysa med familjen. Men nyårs-helgen lär bli galnare - antingen firas den som vanligt här i sthlm (fyrverkerierna ovanför vattnet på strandvägen är svårslagna!), eller så hyr jag och ett stort gäng kompisar en stuga i Alperna (alt. budgetalternativet Åre, som jag för övrigt ÄLSKAR) eller så blir det en sent bokad New York-resa eller någon annan härlig långresa med några stycken. Alla alternativ känns mer än godkända, så hur det än slutar blir det ett toppenavslut på året!

Ikväll har jag ännu inga planer - men jag förmodar att jag trots min fredags-trötthet blir medsläpad på utgång. Undrar vad jag ska ta på mig då? Marc Jacobs-tee, svarta tighta jeans och pumps funkar ju alltid. Hmm.... Jaja, vi får se om det ens blir något. Vad ska ni hitta på ikväll (jag är nyfiken på riktigt!) ?

Fick för övrigt en kommentar. Det var en tjej från ett företag som letade efter testpersoner som kunde uttrycka sig väl i skrift, och jag var tydligen riktigt intressant. Tjoho, vilken komplimang! Fick inte godkänna kommentaren, och hon ville att jag skulle höra av mig via mail. Undrar om detta är något seriöst, eller typ någonting startat av studenter? Får maila henne! Fast jag vet inte, vill ju behålla min anonymitet till 100 %, för annars skulle jag inte kunna skriva lika öppet om saker och ting (killar killar killar) och det är ju det som skiljer bloggen från alla andra, eller hur? Jaja, får se hur jag gör - det är roligt att få positiv respons (själv tycker jag att jag inte är sådär jättebra på att uttrycka mig skriftligt men tack tack tack!) på det man skriver.

Nu ska jag försöka få tag på någon som är sugen på att ta en fika. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: valentina

åh, längtar till jul för att ta det lite lugnt och nyår för allt galet kul! :D

haha du skojar, du är ju grym på att uttrycka dig, därför det är så kul att läsa och för alla spännande detaljer ;)
vill höra hur det gick när du träfade drömprinsen och hans syrra :)

2007-12-14 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0