I'm Free!

Almost. Jag är hur som helst ledig och kommer inte att återvända till jobbet förräns några dagar efter nyårsafton. Men eftersom jag är delägare måste jag alltid "finnas där" för klienter och arbetsmyror. Men det är jag van vid, och det ska bli underbart med ledighet! Från och med på lördag kommer jag inte blogga så mycket, jag ska vara hemma hos mamma och pappa och ta det jättelugnt med hela tjocka släkten. Sen blir det ju nyår, som ska spenderas i New York. Det blir bara jag Stekarn, H & J som åker - men alla har vi vänner där och det ska bli så underbart roligt! Jag älskar New York och försöker åka dit minst en gång om året. Aah, vad jag längtar! Kommer förhoppningsvis att kunna blogga där ifrån. Flygbiljetter hittade vi till ett hyfsat pris, boendet har vi dock fortfarande trouble med. Men det löööser sig - FÖR VI SKA TILL THE U.S AND A, NEW YORK CITY, MANHATTAN !

image85
Ett litet (?) exempel på hur det kan se ut i NYC på nyår, Times Square...

Det enda negativa med resan jag kan komma på just nu är att jag hade tänkt kyssa en viss Drömprins vid tolvslaget. Men vi får hoppas på nästa år, hehehe (här är vi optimistiska!).

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad kul! Jag vill också åka till New York. God jul och gott nytt år

2007-12-20 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0