Inspiration of today

Ashley Olsen skulle flyga. Hon orkar inte bry sig om vad hon tar på sig sådär jättemycket, hon bara tar det som ligger närmast och är någorlunda bekvämt. Svartgråa jeans, svarta stövlar och svart myskofta. Till det tar vi en snygg väska från Fendi i svart skinn. image71Snyggt. Men ännu snyggare blir det med en ursnygg, annorlunda, stor sjal i härliga höst färger. Och ett par ursnygga pilot på det (ser ut som Marc Jacobs tycker jag..?), för att slippa visa morgonkassarna under ögonen. Nej men vad ska lilla Ash lägga alla sina saker hon måste ha med sig då? Äh, jag får väl ta min enorma gamla vanliga Birkin i snyggt blågrön (minns ej vad just den färgen kallas, men den har ett specifikt namn, hjälp mig?). På vägen får hennes livvakt köpa en latte på Starbucks såklart. Inte för att det är något speciellt med det, finns ju i varje hörn i staterna, Iika enkelt att hitta en Starbucks där som att hitta en svensk med H&M kläder.

Oh. Lord. Tänk vilken förmögenhet en vanlig Hermés Birkin kostar (som jag skulle kunna döda för) - alltså den här väskan måste ha kostat så mycket att det inte går att föreställa sig! Och så har hon en Fendi ovanpå det? Ärligt talat så finns det weekend-bags som är ganska mycket snyggaer, det jag faschineras mest av här är ur mycket pengar det är möjligt att lägga ner på väskor.

Men outfiten är snygg, absolut. Men visst är det lite spooky att dom har så mycket pengar, allas våra kändisikoner?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes du slutar inte!! =)
Ja det är lite läskigt att dom har så mycket pengar. Önskar man själv hade så mycket ;)

2007-12-14 @ 07:36:17
Postat av: valentina

aa man fattar nog inte riktigt hur mycket det är ..

2007-12-14 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0