Jag är sjuk idag...

image64
... så det har blivit en hemmadag i sängen (för en gångs skull valde jag bort min enorma soffa mot duntäcket)  med Sex And The City, laptopen och té i mängder. Och nej, jag har inte på mig det i kollaget, men det uttjatade (men ack så sköna) juicy-setet i velour (idag i babyrosa) och mina vita fårullstofflor från Sheperd skulle gärna få bytas ut mot cashmerebyxor från Tomas Maier och hoodie i samma material från Micael Kors (yes baby, I'm a cashmere-lover) och ett par roliga tofflor från Juicy Couture. Då skulle jag känna mig snygg hur mycket snor det än rann nerför näsan och hur stora påsar under ögonen jag hade!

Förutom att se på TV och hålla på med Macbooken har jag mailat med Drömprinsen. Han är så snäll att jag nästan undrar om han är en robot som styrs av en kvinna..?
 

Och som vanligt har jag slarvat med kollaget, förutom kvalitén kan man upptäcka HUGE MISSTAKES. Men klaga inte, ni ser ju vad det är på bilderna, right? Måste börja att anstränga mig mer med kollagen, jag brukar ju vara duktig på sånt...

Kommentarer
Postat av: tilda

åh vad myysigt kollage!

2007-12-04 @ 19:05:53
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Elisabet

Fint kollage, krya på dig!

2007-12-05 @ 12:03:55
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0