Jag har inget att säga, men jag bloggar ändå.

Hej! Anledningen till världens sämsta uppdatering är att jag verkligen inte har någonting att blogga om. Så det får ni stå ut med, tills jag kommer igång igen (I natt? I övermorgon? Fem månader? Vad vet jag..). Hur som helst, när jag inte har något vettigt eller underhållande att skriva om så kan jag lika gärna snacka skit. Somna, dö, eller fortsätt att läsa.

Jo, det handlar om den pågående blogg-fighten. Blondinbella VS. Anna Hibbs. Blodninbella, vad tycker jag om henne? Jo, jag läser inte hennes blogg så ofta - men ibland kan man inte låta bli. Jag beundras av hur hon är så entusiastisk och mogen, men för det mesta tycker jag - trots att jag också är en blond moderat som hänger på Stureplan - att hennes åsikter är rent utsagt PATETISKA och VIDRIGA. Anna Hibbs då, stencool tjej som vågar säga vad hon tycker, har självdistans och är sinnesjukt rolig. Om man inte pratat med henne kan man lätt döma henne som en bimbo - men gör för guds skull inte detta innan ni vet vem hon är! Tycker hur som helst, att denna fight är riktigt rolig - Hibbs kritiserar Bella på ett omoget sätt, Bella svarar på ett minst lika omoget sätt (enligt mig iaf), länkar till Hibbs - som klättrar många placeringar på bloggtoppen. Det roligaste med detta är att Blondinbella ignorerar och struntar i att godkänna de kommentarer som är emot henne. Detta gör att hon i mina ögon sjunker ännu lägre! Kolla in deras bloggar, tjejer och killar (?) - underhållning på hög nivå, i bloggvärlden mätt!

Och nej, jag är inte ute efter en egen fight med någon bloggerska - känns fegt att vara Anonym, men om jag inte var det skulle det vara riktigt kul - haha! Jag är en TEAM - HIBBS. Vad är du?

Ni behöver inte påpeka att detta var historiens mest meningslösa och tråkigaste inlägg, jag är hyfsat medveten om detta, men jag hade som sagt inget vettigare att skriva om och tyckte att detta var en rätt kul grej, haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

att det alltid ska fajtas :P

2007-12-03 @ 22:57:36
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Ronja

ROLIGT inlägg! har spanat under dagen för att se om du bloggat något. Visste inte att det pågick en fight mellan dem, hm.. får se till att kolla in i brist på annat att göra (+ att det ändå är lite kul) ;p

2007-12-03 @ 23:31:26
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Nadja

Team Miss Hibbs så klart! Blondinbella verkar vara en av de falskaste och jag fixerade bloggresokor jag har stött på.

2007-12-04 @ 00:19:40
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Helena

jag är oxå team hibbs! :)

2007-12-04 @ 12:04:26
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Åsa

alla som är emot blondinbella är jag med!

2007-12-04 @ 16:52:20
URL: http://whoosh.blogg.se
Postat av: M

Team Hibbs of course. Blondinbella verkar vara en idiot, om man nu får säga så.

2007-12-04 @ 16:54:10
Postat av: valentina

haha hörde att blondinbella tydligen har en tvist med kenza också ..

2007-12-05 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0