Jag kan inte låta bli

Jahapp, ska man kolla det senaste då.. Mailen. Facebook. Favoritbloggarna. Mailen igen. Lite mer Facebook. Vad ska jag göra nu då, sätta mig framför TV:n? Ska bara.... Blogg.se. NEJ SIS! Du har ju tagit en paus. Men att godkänna lite kommentarer kan väl aldrig skada? Åååh, vad sött - dom saknar mig och min blogg! Jag nästan bara MÅSTE skriva ett inlägg. Okej, lets go.



Jag kan helt enkelt inte låta bli. Och era söta kommentarer gör inte direkt saken lättare (ni är guldvärda!) så jag försvinner inte, ni behöver inte vara oroliga. Men jullovet kommer att spenderas hos mamma och pappa, och jag vill verkligen ha en lugn skön, jobb & datorfri jul - så då lär det bli YTTERST få inlägg. Men tills dess så är mina uppdateringar igång igen!

Orkar inte trycka ihop allt jag vill berätta om i ett inlägg, så det blir flera och kortare istället. Håll utkik under dagen, är nämnligen hemma från jobbet idag!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Woho!:D

2007-12-13 @ 15:12:37
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: sanna

Sjoho :D Nu blir vi jätte glada :D
Iallefall jag (A)

2007-12-13 @ 21:17:33
Postat av: valentina

jag älskar din blogg! du får INTE sluta för då finns det inget kul på datan! du är bäst!

2007-12-14 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0