Live From Globen

Hey chics! Gissa var jag är? I Globeeen och det är Idol-final! Bloggar som förra gången, via internet på Blackberryn och jag måste återigen säga att det funkar hur bra som helst! Våran PR-byrå blev sponsrade med fem biljetter av en klient, så jag och Stekarn kastade oss hem, svidade om, ringde H, T (en killkompis jag inte snackat om så mycket här) och Baby. Alldeles strax börjar det och det är sånt jäkla drag här! Ska bli urkul! Sätt på 4an och håll utkik, vi har grymma platser (inte för att ni ser hur jag ser ut men om ni ser en snygg blondin så!). Cheez vad mycket utropstecken det blev här, men det är ju just så det är här just nu ett enda stort ! Okej, nu är jag jätteskum - men ni får ha en underbar kväll allihopa för det ska jag ha! Sen bär det nämnligen vidare till Café Opera för Idol-efterfest, och det ser jag fram emot nästan ännu mer än själva konserten!!! Oj, det måste vara hur längesen som helst jag gjorde flera ! men jag är så himla energisk just nuuuu!

Seeeeyooou!

Vet för övrigt inte vem jag hejar på, men det ska bli fantastiskt kul att se båda dessa begåvningar + Kelly Clarkson! Woohoooohohohoho!



Update 23:20  Oh lord, vad mäktigt det här var! Amanda, Marie, publiken, stämningen, Kelly Clarkson - ALLT! Jag är visserligen inget Idol-freak men detta var seriöst en upplevelse för ALLA. Till och med Stekarn som är väldigt anti till Idol i sig har "haft en grym kväll" som han själv beskriver det. NU BLIR DET CAFÉ OPERA OCH JAG SKA LÄGGA IN EN STÖT PÅ EHhh.. ÄR DET NÅGON SNYGG KILLE MED I ÅRETS IDOL?!

Kommentarer
Postat av: M

Mathias eller vad han heter. Ha en underbar kväll. Längtar efter uppdatering om drömprinsen =)

2007-12-08 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0