Onsdag

Ligger i sängen, omsvept av ett duntäcke och tre liter isvatten utan kolsyra bredvid mig, té funkar inte idag - mår illa av det också. Som ni förstår är jag fortfarande sjuk. Illamående, huvudvärk och en extrem trötthet. Trots illamåendet är det enda jag är sugen på glass. Ben&Jerry's, Häägen Daz, Djursholms Glace (testa deras Belgiska choklad - nu!) och Montis. Som tur är så har världens bästa Mamma handlat åt mig, så de två förstnämnda har jag lyckats få i mig. Nyttigt! Hoppas jag blir frisk tills på fredag, händer en massa kul till helgen - jubord, glögg, födelsedagsfirande, bröllopsplanering, julklappshopping - you name it. Jag MÅSTE bli frisk. Hoppas att det går bra för dom på jobbet utan mig också? Stekarn brukar nämnligen bli lite stressad när jag inte är där, haha.

Nu ska jag sova....

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

hmm... låter som du gravid juh! hehe...
om inte så får du ta och krya på dig tjejen! =) vila och vatten... ^^

2007-12-05 @ 11:52:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Ronja

Hoppas att du mår bättre snart :)

2007-12-05 @ 18:40:57
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: M

Krya på dig!!

2007-12-05 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0