SIS Svarar

Som ni vet brukar jag svara på kommentarer med "stor betydelse" offentligt här på bloggen, då det säkert är många som undrar samma saker.


 Therese om HE'S MINE BITCHES!

Du kan ju inte skriva helt sanningsenligt för om drömprinsen skulle råka hitta den här sidan kommer han ju känna igen allt han skrivit och veta att det är du?! Så tror nog allt att du hittar på lite ibland..


Svar: Ja du, Therese - självklart kan detta hända. Men hur stora är oddsen? Jag tror att han aldrig i hela sitt liv har besökt en blogg - och har han gjort det så har det varit en manlig kändis. Så om han mot förmodan skulle få för sig att besöka en tjejblogg så är det en minimalisk chans att han hittar just min blogg, och om han skulle göra det så tror jag min rosa design med "Singel I Stockholm" som namn på bloggen inte skulle locka honom ett dugg, han skulle inte ens se åt ett inlägg. Visst, han kan hitta bloggen - men den ytterst minimalistiska risken tar jag!

Däremot är jag orolig över om någon av mina tjejkompisar skulle hitta bloggen, där är oddsen definitivt inte lika låga - men om dom gjorde det, så sårar jag trots allt ingen av mina närmaste här, och det är ju dom jag berättar allt för - så de lite yterligare vännerna skulle inte förstå för en sekund att det var jag om de läste.

Allt jag skriver i min blogg är sant, det är livet som jag upplever det, inget är fake. Det enda jag gör är att utelämna detaljer ibland, men det har ALDRIG hänt att jag lägger till detaljer för att underhålla. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Åsa

varför berättar du inte där dp och dina vänner om bloggen?

2007-12-05 @ 22:39:20
URL: http://whoosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0